Victor har lärt sig att cykla utan stödhjul!!:)

Jag är så impad, han är ju faktiskt bara 3,5 år!!

Han bara bestämde sig i helgen och sa att "idag ska jag sluta med stödhjul"
Okeeeej tänkte vi, det är bäst vi testar så får han märka själv att det inte går. Jag trodde faktiskt att han var för liten rent motoriskt. Men där fick jag, ungen cyklade iväg direkt och vi har inte behövt springa och hålla i nånting alls! Duktiga duktiga Victor, totalt orädd susar han i väg!

Han kan tom starta själv och svänger som ingenting! Inga problem i backar eller över trottoarkanter, helt otroligt!!
Världens duktigaste 3-åring!!:)
Det är så konstigt, för alla vära 3 barn är så motoriskt duktiga! Jag fattar inte vad det kommer ifrån, för själv är man ju inget gymnastikunder direkt!:) Men jag är så stolt över dem, och det får man väl vara som mamma:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback