Sköna runtiner nu

Jag tycker att det är rätt skönt att hösten är på g och att vi kan komma in i rutinerna igen.

På förmiddagarna varannan dag så kör vi öppna förskolan vilket Lucas älskar och varannan dag leker vi ute i parken eller går långpromenad med nån kompis. Efter lunch sover Lucas ca 2 timmar och sen är det dags att hämta Victor på dagis. Oftast får vi med oss nån kompis till Victor. Ibland cyklar vi i parken eller så går vi hem till oss.

Efter ett tag kommer Joanna hem från skolan och ofta så har hon också nån kompis med sig hem eller så sticker hon till nån.

Veckorna är rätt späckade med aktiviteter iofs, måndag kväll har Joanna cirkusklubb, tisdag har hon handboll och onsdag så rider hon.. Sen är det ju läxorna som ska hinnas med. Veckorna bara flyger iväg.. Men jag är glad att hon gillar att hålla igång!:)

Lucas på öf..



Ungarna har några kompisar hemma som stannade på middag:)


Lite lek i parken efter dagis..






Kommentarer
Postat av: Sissi

Hej! har inte lucas börjat på dagis än? Hoppas ni mår bra! Kram sissi

Postat av: Petra

Hej Sissi! Nope, Lucas har inte börjat på dagis ännu! Han skulle ha börjat i augusti, vi fick plats och så, men jag kände att jag ville att han skulle få bli lite äldre ändå, han blev ju 1 i juli. Så vi står i kö för årsskiftet ist och hoppas helt enkelt på det bästa:) Kram!!

2009-09-21 @ 14:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback