Hej hej!

I helgen stack jag till Heron och bowlade med Joanna och hennes klasskompis Kajsa. Det var kul och ännu roligare blev det när Kajsas mamma Anki bestämde sig för att ansluta:) Vi hade kul och ungarna var glada och grymma, dom vann över oss..




På lördagen åkte jag och Victor in till stan för att han skulle få köpa lördagsgodis på Caramella, han älskar det, och det förstår jag...HUR mkt godis som helst, varje unges dröm:)

Sen gick vi till Make Up Store och köpte nytt puder till mig och sen gick vi och fikade på Vetekatten.

På kvällen var vi hemma hos Jonas och Camilla och hade lite Singstar-kväll. Flera andra grannar kom också över så det var kul!

På sändagen kom mamma, Tilda och Jakob över och vi firade Lucas 1-årsdag. Han fyllde ju 1 11 juli, så det var ju liksom dags om man säger så...:) Alltså, vi firade ju såklart honom på hans födelsedag, men då vardet ju mitt i semestern så folk var ju inte hemma, den har dagarna bara sprungit iväg. Det är ju inte som att han lider av det direkt:)



Joanna och Victor fick också present:)


Idag regnade det och var mulet när vi vaknade. Det var första ggn på länge och det var faktiskt lite skönt! Luften kändes frisk och ren.. Jag och Lucas hängde ute i sandlådan på förmiddagen och sen sov han mellan 12-15, värsta lyxen:) Vi hann inte till dagis men som tur var så hade Stefan möte i närheten så han plockar Victor!



Lucas gillar att samla grejer som ligger på marken och gömma grejerna i vagnen sen, man kan hitta allt möjligt där:/

Han tycker verkligen om att leka i sandlådan:)


Här bor vi:)
  


Nu har jag precis varit med Joanna och Livia på deras cirkusskola. Vuxna får vänta utanför så jag passade på att gå upp till Bettan som bor precis brevid och fika lite. Trevligt.
Victor är hos en kompis och Stefan är precis och hämtar honom och jag ska göra läxor med Joanna. Snart väntar Hollywoodfruarna och en galen Anna Anka:)

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback