Länge sen!

Nu var det länge sen igen, men grejen är den att dagarna bara flyger iväg, så man hinner ju ingenting! Känns det igen?:)

Helgen har varit bra, i fredags var vi på middag hos fina familjen Helena, Göran, Simon och Emil! Simon är Victors dagiskompis så Victor tyckte såklart att det var jättekul:)

Helena är bara så skön och man blir så glad av att hänga med henne:)

Joanna hade Ellen och Fred här hemma och dom körde wii. Hon kom inte i säng förrän runt 01-tiden så hon var skapligt trött på lördagen. Det var meningen att hela familjen skulle hemn till AK och Gusse på middag, men jag pallade inte så Joanna fick åka dit själv och köra lite halloweenparty med deras dotter Amanda som Joanna har kännt sedan hon föddes i princip. Hon skulle sova där men kl 23.30 så ringde hon och ville bli hämtad så det var bara för Stefan att dra iväg!

Idag har det varit slappare än slappast! Stefan och ungarna har varit i djuraffären och köpt nytt hus åt hamstern eftersom Lucas slängde det andra i golvet. I övrigt har det inte hänt nånting faktiskt. Nu lagar vi Biff Stroganoff och jag har lite söndagsångest.

Förra veckan var öppna förskolan stängd hela veckan pga sjukdom och det märktes på Lucas!! Han behöver verkligen gå dit och röja loss lite, det blir på ett annat sätt eftersom det finns så mkt att göra där och massa andra barn plus att han verkligen tycker om Marie som driver det!
Hoppas att det är öppet i morgon!

Näääähäpp, nu har jag inget att säga så jag lägger ner.
Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback