Nu har ju Barbie blivit 50 år

..så jag får väl lov att gratta henne.

I media så blir olika kändisar intervjuvade om sitt förhållande till denna docka.
Babsan  berättar att han var pyroman som liten och brukade elda upp barbiedockor och Josefin Crafoord förklarar att hon ist hörde till Cindy-lägret och inte tyckte om barbie. Enligt henne så krävdes det att man valde läger!

Självaste Linda Rosing drar till med att hon tycker att *citat* "Barbie står för ett fint ideal" slut citat'.
Det tycker jag var lite roligt sagt:)

Men nu undrar jag, är jag "den enda" som inte har nåt speciellt förhållande till barbie?? Jag kan egentligen inte komma ihåg att jag nånsin har lekt med barbie eller cindy heller för den delen.. Jo kanske nån gång, men inte så att jag tyckte det var speciellt kul!

Men hursomhaver, grattis på 50-årsdagen tant Barbie!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte lekt med Barbie? Oj oj oj, jag lekte med Barbie och håller med lite om det där med valet mellan Barbie och Cindy, jag gillade inte Cindy särskilt mycket, hon var liksom inte lika fin... :)

2009-03-10 @ 19:58:08
Postat av: Hannah

mitt namn försvinner i alla mina inlägg ikväll, det är alltså jag, lilla Hannah som skrev ovan. :) kram kram

2009-03-10 @ 19:58:42
Postat av: Evis

Jag håller med du, jag har inte heller någon relation till Barbie, jag lekte väl med bilar hahaha

2009-03-10 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback