Jag var inte immun!!

Jag har under flera år hävdat att jag är immun mot kräksjuka, men efter nattens upplevelse så kan jag ju meddela att det är jag INTE! Lucas har varit sjuk iveckan och nu blev jag smittad.

Jag vaknade kl 01,00 och mådde illa, sen var det kört.

Jag är så sjukt matt idag så det bara snurrar när jag försöker gå. Huvudet dunkar och jag ser liksom dåligt.

Tråkigast är såklart att jag skulle hem till Hannah och spela Guitar Hero iväll, men det går ju inte såklart:(

Men en sak kan vi iaf slå fast! Jag kommer ALDRIG mera missa att äta vitpeppar när jag kommit nära kräksjukan!

Jag har ju i alla år tagit ca 20 vitpepparkorn så fort jag vetat att jag exponerats för äckelsjukan. Så nu när Lucas blev sjuk så var vitpepparkornen slut och jag tänkte _för första gången_ att det ska nog gå bra ändå. Eller hur! Jag blev smittad direkt! Första gången jag är magsjuk på 24 år!! Så nu anser ajg det bevisat att vitpepparkorn funkar mot kräksjuka _för mig_ iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback