Händer inte mycket..

och därför skriver jag inte mycket..

Men ok, en liten uppdatering kan ju sitta fint!

Helgen som var var bra, på fredagen åkte jag och Joanna hem till Sanna, Mira och Emma för lite tjejkväll med tacos och vin. Det var roligt, men Joanna blev jättetrött rätt tidigt så vi tog taxi hem redan strax efter tio.

Nästa dag var hon ledsen och trött och hon fick skippa ridningen för det funkade bara inte. Sen på tisdagen fick hon väldigt ont i magen och feber, men ingen magsjuka som tur var. Vårdcentralen misstänker uvi och vi väntar på svar.

På lördagen kollade vi mello tillsammans med grannarna Jonas, Camilla, Erik och Nina samt deras barn. Det var kul! Jonas och Camilla och Livia åt middag här innan och Jonas hade med sig världens godaste skumpa, mkt trevligt:)

Lucas har fortsatt vara väldigt snorig och hostig men ingen feber.

I tisdags var jag och tränade med Sanna och lillasyster Matilda. Det var kul och det gick jättebra trots att jag haft ett lååååångt uppehåll:)

Igår var vi hemma hos grannen Mollie och hennes lilla Athena som är 9 månader. Lucas tyckte att Athena var spännande om än lite skrämmande, det är en väldigt _på_ liten tjej som gärna ville klämma på Lucas:)

Idag ska Victor och hans kompis August börja på jympa, det blir kul. Hoppas att Victor också tycker det. Han har redan förklarat för mig att han kanske inte hinner eftersom han ska på en annan jynpa med sin andra kompis Nils. Ok, det var mer än vad jag visste:)

I morgon funtar jag på att ta med Victor och gå på familjejympan på friskis!

På söndag har Joanna två st handbollsmatcher så hela söndagen lär gå åt till handboll. Har dock bokat ett träningspass på em som jag hoppas hinna gå på. Vi får se! Nu ska jag försöka lägga min fina lilla Lucas!

Han har föresten lärt sig jättemycket nu! Han klappar händerna för fullt och vinkar ibland när man säger hej. Han är duktig på att stå och har börjat gå lite runt bordet. Ibland kan han stå flera sekunder utan att han håller isig också och då ser han både stolt och förvånad ut:) Söta unge!!

Nä, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback