Grattis på soliga fredagsdagen!!

Som min fina väninna Alex skulle ha sagt:)

Strålande sol igen, så mycket lättare är det att vakna, eller hur?

Lucas sov i min säng hela natten och det var så mysigt! Då och då vaknade jag av att jag kände hans små knubbiga bebisarmar som höll om min överarm-guuuuullunge!!

Han var tvungen att sova i vår säng för igår hände det en liten olycka!
Lucas ramlade ur sin spjälsäng!! Jag hörde i "barnvakten" att han tokskrek så jag hajjade att det måste ha hänt något. Jag sprang in i sovrummet och där låg han på golvet och grät- needanför sin spjälsäng:( Som tur var så slog han sig inte så farligt men han blev väldigt rädd. Och så gjorde det nog ont, för det är ändå ett ganska högt fall!

Men sen igår kväll så somnade han tidigare än vanligt så vi hann inte sänka sängen och därför fick han sova brevid mig i natt.

Igår hade jag och Victor "cykla i parken-premiär" tillsammans med August och hans mamma. Vi hade med oss lite mellis till killarna och det var jättemysigt! Men satan vad kallt det var-klar missbedömning, jag borde tagit vinterjackan!
Lucas satt i vagnen och härjade, han har börjat lessna på att åka vakn och vill vara med och leka istället:) Det kan man ju förstå iofs...

Idag blir det lite gott och blandat. Först förmiddagsvila för Lucas vilket innebär städtid för mig (gissa vem som fick nitlotten??), sen är det gunga ute på gården och lunch. Sen kommer Stefan hem tidigare idag och vi ska fixa en sak till Joanna som är hemlig- för jag vet att du läser bloggen gumman:),  sen ska jag på jumpa med Victor och efter det drar jag hem till Helena för att äta middag med henne och Ylva!

Men först- rapattack i The Voice:)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad var det för överraskning då?? :-D



Kram

Postat av: Petra

hahaha, kan jag inte säga ännu, för hon får inte veta det förrän födelsedagen 20/4:)

2009-04-01 @ 14:24:58
URL: http://artepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback