Bra dag idag!

Idag har vi haft det jättebra! Jag och Lucas åkte till "jobbet" och lunchade med Anka, Micke S och Ellinor. Vi gick till Fabriken och det var gott och trevligt!

Lucas var jätteglad och sprallig och Micke sa att man ser på hans spänstiga hopp att han kommer att bli en hockeyspelare. Jag tänker att han kanske tolkar in liiiite för mkt i en bebis små benböj:)

Efter lurren promenerade jag och Lucas hela vägen hem och det var helt underbart! Solen sken och vattnet glittrade. Det var otrligt vackert vid Västerbron!

När vi kom hem så kom min syster Matilda över och passade Lucas medan jag gick och hämtade Victor på dagis. Efter dagis så skulle Victor leka på gården med Nils som är hemma från dagis eftersom han har vattkoppor. Det slutade med att vi bestämde oss för att ragga vattkoppor så vi lät Victor leka inne hos Nils. Det är ju egentligen lika bra att han får det nu när jag ändå är hemma på dagarna. Men det kommer jag väl få äta upp omhan blir jättesjuk.

Sen kom Joanna hem och hon jag och Matilda stack till Skärholmen för att handla lite och ha lite "tjej-kvalitetstid", det var trevligt:)

Nu är jag hemma och ska slappa!

Ha det bra,
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback