Utgång med gamla jobbtjejerna!

..Fast så himla gamla är dom förstås inte, men väldigt söta:)

Tanken var att vi skulle till nån uteservering, men det hade alla andra också tänkt så det var rätt kört. Ist så hamnade vi inne på Pontus by the sea. Efter ett tag drog vi till Collage och där var det typ bara vi. Skumt! Det blev inte mer folk heller så efter ett tag drog vi vidare till Bmb!

"Den lilla människan" Johanna och "kära väninna" Alex:)


Alex och Anne


Jag och Hannah på ett tomt Collage!


Teppe! Hon är väl kanske inte direkt kollega, hon var mest en inventarie i repan:)


Men hallå???! Goddag yxskaft liksom, dum och dummare.. Kaka söker maka..Jag och Alex;)


"Äh vafan, nu skärper vi till oss!!"




Kommentarer
Postat av: Hannah

nu skrämde du livet ur mig...trodde ni varit ute nu i helgen utan mig... :( men vilken tur att det inte var så!



när ska vi träffas alla igen, vill så gärna!!!



kram kram

2009-06-02 @ 14:18:06
Postat av: petra

Hahaha, är du galen eller??:)

2009-06-02 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback