Slö söndag

Idag har vi i stort sett inte gjort nånting, vi är lite halvslitna sen igår.

På dagen var jag med Bettan i skärholmen och shoppade skor till Joanna. Det var länge sen vi sågs så det var jättekul. På kvällen kom Jonas Camilla och Livia över till oss för att fira lite nationaldag:)

Vi brukar dela upp vem som gör förrätt och huvudrätt så blir det enklast för alla.

Vi körde en väldigt svensk meny:) Jag och Stefan fixade förrätt i form av sill, lax, räkor och annat småplock och Jonas hade med sig en slags viltgryta med kantareller, messmör och enbär m.m.




Till efterrätt hade jag gjort en vit chokladcheesecake! Det var grymt god!! Den ska jag bjuda Hannah på nån gång:)
Visst ser den somrig ut?? Saknas bara lite flaggor nedstuckna:)


Efter middagen så gick vi bort till Svandammsparken för att kolla på några band som uppträdde. Det bruakr vara jättemycket folk där, men det lite kalla vädret igår gjorde nog att många stannade hemma för det var rätt glest med folk..
Vi fick med oss några kompisar till Joanna också och tjejerna hade kul i parken iaf!




Lucas trivdes som vanligt hos Jonas, han tycker verkligen om honom!


Sen hittade han några ölflaskor att leka med. Fräääääscht.


Det blev kallt rätt snabbt så vi gick hem igen. Jenny och Hasse kom också över och vi körde Guitar Hero fram tills kl 01,30, då fick det räcka och jag gick och la mig. Det var en jättetrevlig kväll och jag hade kul:)

Idag tog vi en promenad mitt på dagen och fixade lite saker som skulle fixas, men i övrigt har vi inte gjort många knop. Joanna har varit på kalas och Victor har lekt med August i parken några timamr.
Lucas har varit på vårdcentralen för sin ögoninfektion osm inte går över och nu har vi fått medicin. Skönt!

Till middag med det gravad lax och dillstuvad potatis, det var jättegott!!

I övrigt har jag världens sötaste Victor här hemma, det ni:)


Ha en bra kväll så hörs vi!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums!! Ser hur gott ut som helst!! Och barnen är så söta!! Längtar efter dem allihopa....och dig med! Puss från mellansysteryster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback