Golden Hits..

Igår var det lördag och då blev det party! Åkte hem till Göran och spelade buzz och drack drinkar. Anne, Sara-Maria och Anka kom också dit.

Jag hade som vanligt glömt bort att käka middag så Göran var snäll och bjöd mig på sina kinamatsrester:) Det var GOTT! Vilken tur jag hade:)

Vi körde buzz ett tag och jag var asdålig..

Vid 21,30 tog vi en taxi in till Gölden Hits. Vi tyckte att vi var ute i ganska god tid för att slippa värsta köerna, men vafan! Vi fick stå i kön EN TIMME!!! Normalt sett så skulle jag aldrig göra det men nu ville vi verkligen gå in. Dessutom så kändes det inte som att det tog så lång tid som det verkligen gjorde. Det värsta var ju egentligen att man hörr på att kissa på sig..

Så kommer vi fram till kassan och då är det ju lite irriterande att upptäcka att det är Julia som sitter där..och säger "varför ringer du inte mig innan du ska hit så slipper ni ju stå i den här kön?!" Ehhh..därför att jag är värsta smartot typ..
Jaja, in kom vi ju iaf!

Sen kom vi på att Göran fyllde år efter 00-slaget så då köpte vi lite shot till honom och oss.

När dom stängde så skulle vi gå vidare till Hells Kitchen, men som tur var så kom jag till mina sinnens fulla bruk och insåg att det inte var nån bra idé. Ist lurade jag med mig Göran och Anka in på McD och så svullade vi massa mat. Bra där..
Tog en taxi hem sen och var hemma vid 04.15 tror jag.

Idag har jag varit trött men mått bra som tur var, för Joanna spelar Eken Cup i helgen så det var bara att trotsa baksmälla och trötthet och sticka ut till Gubbängsfältet i ÖSREGN!!! Alltså det regnade sjukt mycket och jag var helt dyngsur! Tjejerna halkade runt i lervälling på spelplanen och var helt indränkta i lera:)

Nu har jag precis lagat potatis och broccolisoppa, och vi har ätit. Jag ska se till att Joanna kommer i säng nu för det har gått bra för dem i handbollscupen så dom spelar slutspel i morgon. Vi ska vara ute på Gubbängsfältet kl 08,00 i morgon bitti.

Igår stod Joanna i mål ena matchen föresten och det blev 13-0, hon släppte inte in ett enda mål!! Sååååå duktig!!
Hon är så rolig, hon stod i målet och skrek "jag är i så bra form!!!" och slog sig på låren:)

Håll tummarna för att det går bra för tjejerna i morgon!

Kram Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback