Vad är det första du skulle göra i tex Thailand?

Alltså jag kom på en så bäng grej som jag hade glömt:)

När jag och min syrra Becki var yngre så skulle vi till Vietnam och hälsa på mamma och familjen som jobbade där under ett par år.
Vi mellanlandade i Bangkok.

Då kommer jag på att vi måste busringa nånstans för att få höra en thailändare svara i telefonen:)

Så det första vi gör på flygplatsen är att leta upp en automat och så bara slog jag ett nummer på måfå och så stod vi där med luren mellan oss och väntade fnissande... Men alltså, vad hade vi väntat oss? Men det blev inget "Tjiiiing tjoooong tjaaaaang" i örat, det blev bara ett simpelt "hallo"..

Men ärligt, hur frisk är man?? :)

Sen gick vi och var jätterädda på flygplatsen för att poliserna hade sett oss busringa:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

knasbollar!!! :) kram på dig

2009-01-23 @ 10:44:22
Postat av: Anonym

Jo, jag minns det, hur knäppa var vi egentligen?? Minns du också att vi försökte ringa ett collect call till pappa i typ fyra timmar utan att lyckas och att vi drack te med sur mjölk? Äckligt!!

2009-01-25 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback