Nya stövlar!

Nu ska vi snart gå och hämta ut mina nya gummistövlar som äntligen har kommit!! Jag var ju tvungen att klippa upp mina favvostövlar i somras när jag var på landet. Min höggravida fot hade svullnat till sånna sjuka proportioner så det gick inte att dra av stöveln så Stefan fick helt enkelt klippa sönder dom.

Nu har jag köpt samma modell igen fast helsvarta, tidigare hade jag vita med svarta blommor på. Jag behöver verkligen gummitsövlar, både när jag är ute med barnen och när jag är i stallet och då skadar det ju inte att de både är snygga för att vara gummistövlar och grymt sköna:)

Här är mina stövlar:

*Tipsar*-
have2have.se har rea på skor och stövlar. Är man ute efter ett par riktigt bra gummistövlar så kan man få dessa till rätt bra pris just nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Hejsan!

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

P.s. Rösta gärna på mina bilder. Mer information hittar du på bloggen.



Postat av: Hannah

Jättefina!!! Kram kram :)

2009-01-30 @ 10:04:47
Postat av: sissi

snygga!

2009-02-22 @ 23:30:01
URL: http://gusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback