Vart tar dagarna vägen??

Det är redan torsdag och veckan har bara flugit iväg!
Lucas är förkyld så vi har inte gjort något speciellt den här veckan, faktiskt har det varit rätt tråkigt.. Men jag har blivit jävligt bra på tennis eftersom jag spelar myyyyycket wii på dagarna..

Igår efter att Steven kommit hem från jobbet så gick jag och Victor hem till hans dagiskompis August och mamma Annelie. Dom bjöd på middag och killarna lekte och busade. Dom badade och rev ut alla sängkläder ur Annelies och ANders säng och sen hoppade dom som galningar. Dom lekte med Thomastågen och rotade i Annelies väska och hittade tuggummin. Dom var buskillar som vanligt mao:)

Alltid när vi är hos Annelie så bjuder hon på så underbart Rooiboste med vaniljsmak som hon köper på NK. Tror ni inte att den underbara människan hade varit så snäll så hon hade åkt in till NK och köpt en påse till mig!! Hon är bara för snäll:)

Vi kom inte hem förrän vid 20.00 på kvällen och då var Victor så trött men jätteglad!

I dag har Lucas äntligen kommit iväg till BVC för att få sin vacination! Dom tyckte att det var lugnt fast han är förkyld så jag hoppas att det är det. Han blev jättetrött av sprutan och har nu sovit i 3,5 timmar. Skönt för honom!!

Ikväll ska jag träffa Ylva och Helena och vi ska gå och äta nånstans och ta ett glas vin, det blir trevligt. Ylva har bokat bord så jag vet inte riktigt vart vi ska, men det blir säkert bra, bara jag får träffa dom så:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback