Söndagsseg..

Lucas har nu sovit i..håll i er.. 3 timmar och 35 minuter och han visar inga tecken på att gå upp.. Och vad har jag gjort? Ingenting! Bara suttit och surfat och softat och lyssnat på den ovanliga tystnaden!

Joanna är på kalas hos sin kompis Tindra, och hennes mamma var så snäll och sa att Victor också gärna fick stanna kvar och leka med Tindras lillasyster Blenda som är lika gammal som Victor.

Så fort som Lucas behagar vakna så ska vi också åka dit!

Tjejkvällen med Joannas kompis Linnea och hennes mamma Sandra var jättekul! Deras klasskompis Lea kom också med. Vi lagade tacos och sen körde vi High School musical dansmatta och singstar. Det slutade med att grannarna kom och sa till att det var dags att lugna sig lite!

Sandra och jag drack lite vin och snackade och det var en trevlig kväll!
Vid 23,45 avslutade vi och jag, Joanna och Lea tog en promenad hem. Vi släppte av Lea på vägen hos hennes föräldrar som var på fest.

Igår var vi rätt sega. Stefan och jag firade att det var 10 år sedan vi träffades!!!! 10 år??! Jag är ju typ bara 23 eller nått...Hmm..

Vi lagade god middag och skålade i champange som sig bör.
Victor hade sin kompis Nils här och Joanna hade både Julia, Elina och Livia här så det var full fart.

Sen körde vi lite wii och jag utklassade Stefan på tennisen som vanligt:)

Nu måste jag faktiskt väcka Lucas och sticka och hämta Joanna och Victor!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vaaaa? 10år shit!!! Det känns ju som förra sommaren som vi var i spanien och ni firade 5års dag haha gud va tiden går snabbt! Grattis iallafall! Puss Matilda

Postat av: petra

Eller hur?? Askonstigt!!! Var tog tiden vägen liksom??

2009-02-02 @ 11:19:17
URL: http://artepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback