Så var det dags!

I kväll drar melodifestivalen igång och det blir kul!

Jonas, Camilla och Livia kommer hit och vi ska titta på den och kanske spela lite tennis och annat kul på wii:)

Igår var vi bara hemma. Vi lagade helstekt fläskfilé med pommes och pepparsås. Victor hade sin kompis Nils på middag och Joanna var hemma hos sin kompis Julia på myskväll.

Vid 21-tiden stack jag hem till Bettan & Anders en sväng och snackade skit och spelade lite Guitar Hero. Det var kul att träffa dom och Anders visade kort på bågen han köpt, ska bli grymt att få provåka framåt våren, fast samtidigt så har jag en känsla av att det kan bli en nära döden-upplevelse, för Anders gillar att köra FORT!!

Båda mina gudsöner Albin och Nao var vakna och dom var så gosiga. Noa ville sitta i knät på mig och mysa hela tiden-gullunge:) Albin var så stolt över att han tappat 4 tänder:)

När jag kom hem så stod Steve i vardagsrummet och spelade guitar hero så vi körde lite till och sen satt jag och övade ackord på riktiga gitarren ett tag.

Dessvärre blev det en riktig pissnatt:( Gick och la mig först 01,30 och 03,30 vaknade Lucas och sen var jag vaken till 05,30 när jag väckte Steve och bad honom ta över. Joanna hade värsta hostan och råkade väcka Lucas hela tiden...
Men jag sov en timma på morgonen så nu känns det ändå ok.

När jag kom upp så hade Stefan och Victor bakat 90 kanelbullar, scones och rullat och stekt en massa köttbullar. Vart får han energin ifrån???

Nu är Stefan och Lucas och handlar mat och Victor och Joanna har gått upp till Livia för att leka lite fast Victor leker mest med Livias mamma Camilla:) Dom är så snälla som låter honom komma med också, han blir så glad:)

Nu har jag städat lite fast inte tillräckligt men det skiter jag i, nu vill jag bada istället:)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej vännen! Hur är det med dig? kram kram, hoppas du mår bra.

2009-02-13 @ 10:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback