Kl 23,45 för tre år sedan

så sa det splosh och så gick vattnet när jag satt och surfade runt precis som nu. Därefter gick det med en himla fart och kl 03,34 var världens finaste Victor född.

Han var så underbart söt med sitt mörka hår och sina röda kinder. Hans blick var helt fantastisk och jag kunde bara inte fatta att jag hade fått en sån perfekt liten pojke! Det var ren kärlek vid första ögonkastet och det kändes som om han funnits hos mig i hela mitt liv.

Mitt lilla älskade hjärta! Han är så klok och snäll men samtidigt så busig och full av liv. Så underbart envis och så stark i sin vilja och sina åsikter.

Victor några timmar "gammal och alldeles ny i världen. Han undrar nog vad det var som hände:)":



Victor badar, bara några dagar "gammal"


Victor ligger och funderar lite, typ 4 månader


Lilla Victor är i Lysekil, 5 månader


Mammas buspojke, näääääästan 3 år

Kommentarer
Postat av: Nanna

SÖTNOSEN!!

Postat av: UllaGulla

Grattis, grattis fina Victor! Hoppas vi kan komma och fira dig på söndag. Kramar från oss! Ulrika

2009-02-05 @ 14:20:41
Postat av: Evis

Han är ju så söt! Kan vi inte träffas snart tjejen, kanske bara en sväng efter jobbet någon dag??

Kram

2009-02-05 @ 22:14:08
URL: http://evisus.blogg.se/
Postat av: Evis

Glömde......Grattis Victor!!!

2009-02-05 @ 22:54:19
URL: http://evisus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback