Hemma igen!

Lucas sov så länge så vi hann inte åka med och hämta Victor och Joanna från Tindras kalas utan Stefan fick åka själv.

Är det inte märkligt, när man vill att bebisen ska sova, nä då sover han inte, men när man vill att han ska vakna då sover han 4 timmar!! Jag kunde ju ha väckt honom men det känns inte så motiverande:/

När han vaknade så klädde jag på honom och så gick vi hem till moster Matilda och hälsade på. Mormor var där också och de höll på med att starta upp ett facebook-konto till mormor och dessutom ska hon tydligen börja blogga. Jag väntar med spänning på resultatet:)

Nu måste vi starta middagsplaneringen. Jag är sugen på tacos även fast jag åt det i fredags så det blir det nog!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback