Halvblind!

Idag när jag vaknade så insåg jag att jag bara har en (1!) lins! Jag har ju beställt nya som ska levereras idag, men jag måste ha räknat fel, trodde ju att jag skulle ha ett _par_ linser kvar.. Ja ja, jag får gå runt och känna mig lite halvpackad fram till lunch när posten kommer...

Vaknade föresten till snö i morse, ungarna var såklart jätteglada:) Det snöade ju i lördags kväll, och vi var såklart ute och åkte pulka, det funkade faktiskt:)

Idag fick Joanna dos 2 av svinvaccinet. Skolan vaccinerar och en förälder måste vara med. Hoppas att hon inte blir lika sjuk den här ggn. Jag hade ju tänkt mig att risken att bli sjuk av andra sprutan var mindre eftersom man ju redan fått i sig skiten, men så var det tydligen inte, tvärtom så skulle vi räkna med att hon blir lika sjuk igen. Kul, bara att ladda med Ipren ikväll då!

Nä, nu är det dags för "efter helgen-städning". Det ser ut som om vi har haft inbrott här. Tänk om vi har det?? Svårt att se skillnad..

Höres!

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Hejsan, tänkte bara visa att vi varit här och snokat;) Så stora dina barn blivit och speciellt Lucas! Helt plötsligt så ser dom inte ut som bebisar längre:) Roligt att få läsa i din blogg och vi tittar gärna in mer och lägger er bland våra favvisar:)

God Jul på er, nu är det inte många dagar kvar.

Mie och Milo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback