Som tur var..

..så brakade studera.nu´s hemsida ihop igår kväll så dom fick förlänga ansökningstiden tills idag kl 12,00.

Jag var lite knäckt i morse när jag kom på att jag skulle ha klickat in ansökan igår, men nu hann jag slänga in några ansökningar till högskolan inför hösten, kul! Jag är väldigt sugen på att plugga, och det är ju lika bra att passa på nu när man redan är van vid att ha liiiite pengar iom föräldraledigheten som ju inte är _jätte_ inkomstbringande...

Sen ska man ju komma in också, men det är ju en annan femma, nu har jag iaf sökt..
Lite synd att jag inte gjorde högskoleprovet:( Mitt tidigare resultat gäller inte längre eftersom det var ett par år sedan jag gjorde det.

Kommentarer
Postat av: Hannah

vad sökte du? :) Kram kram

2009-04-16 @ 12:47:51
Postat av: Anonym

Det kommer säkert att gå bra, precis vad sökte du för något? Kram Kram

2009-04-16 @ 20:41:29
Postat av: Nanna

Lycka till! Vad sökte du?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback