Uppdatering!

Nu tappade jag visst bort mig och glömde bort att blogga, det blir lätt så ibland:)

Så vad har jag gjort? Snabb uppdatering...
I fredags stack jag in till stan och träffade Sanna. Först stack vi till veg.restaurangen Örtagården för att lyssna på en polare till henne som spelar piano där. Han är grymt duktig!

Efter ett tag ville vi sticka vidare och bestämde oss för att dra direkt till Golden Hits för att med lite tur slippa undan de sjuka köerna Golden brukar ha. Vi hade tur och hann in i tid, kort efteråt var det kaos och 1200 människor inne på stället berättade vakten... När man stod i trappan och tittade ner så blev det värsta konsertkänslan!

Vi hade iaf askul och träffade nya skumma människor och en del gamla godingar:)

Nästa dag var jag rätt trött men inte så himla farligt. Skulle egentligen till ridskolan med Joanna, men Stefan tog det istället och jag fick ligga kvar i sängen och vila:)

På kvällen så stack vi till Spinners och bowlade. Camilla och Livia följde med och vi hade jättekul. Käkade middag på O´learys bara för att det ligger vägg i vägg=smidigt

Söndag var vilodag och ute och leka med barnen.

På måndagen träffade jag Hannah och vi stack till kören. Det var kul och Caroline af Ugglas är galen. Jag gillar henne!:)
Först var det sagt att vi skulle ha nån slags konsert i Berwaldhallen, men sen plötsligt snackades det om Centralen. Antingen så blir det på båda ställena eller också har jag och Hannah dragit ner kvaliten på kören så pass att dom bestämt sig för att flytta konserten från Berwaldhallen till...Centralen. Typiskt att man är så ofokuserad och ouppmärksam så man inte registrerar vad som sägs egentligen:) Men, men vi lär ju märka vart vi ska vara!

Vad har hänt mer..? Just det, jag var ju hemma hos min kompis Anka och hälsade på henne och hennes lilla 1-åring Julia nu i veckan! Här på bilden ser ni mig och anka när vi var på Kos med våra karlar och barn för ett par år sedan. Anka och jag har kännt varandra sedan vi var 20 och började jobba på samma lunchrestaurang tillsammans. Sen sa vi upp oss och började nån knäpp kurs tillsammans där vi skulle starta nåt sprktakulärt företag, heeeelt galet. Sen jobbade vi på Nicator tillsammans under ett par år. Undrar vad nästa gemensamma grej är:)


Idag har vi haft en hemmadag. Stefan var också hemma. Vi stack iofs och kollade in nya Coop Forum Västberga eftersom det ligger "nästan hemma", men det var liksom dagens utflykt.
Jag gjorde en asgod gryta till middag och bakade en llimekaka som blev grymt god. Man får mkt gjort när Stefan också är hemma på dagarna, det skulle jag kunna vänja mig vid!!!:)
På kvällen kom Victors kompis Nils över och lekte en stund, dom roade sig som vanligt med att slänga ner Victors madrass och sängkläder på golvet och sen hoppa i sängen. Joanna är hos sin kompis Elina.

Jag har köpt badskum till barnen men är rätt sugen på att pröva det själv istället:)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback