Skön höstpromenad

Stefan och jag köpte varsin kaffe och gick en timmes snabb promenad runt aspuuden och kransen och det var så otroligt skönt väder ute! Visst, regnigt och grått men otroligt mild luft.

Nu har vi precis kommit hem och jag har tagit av Lucas alla kläder så an får ligga och sprattla naken på en filt på golvet. Han gillar det!

Han har börjat öva mkt på att vända sig och är riktigt duktig. Han blir jätteglad när det funkar ochs er så stolt ut:)

Mammas fina pojke är stor och duktig!!

Nu ledsnade han och sitter naken i mitt knä- hoppas att han inte tänker bajsa på mig:) Måste nog gå och sätta på honom en blöja:)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissi

näää petra nu får vi allt ta och ses va?!



ring mig! 0702-616071



kram sissi

Postat av: Petra

Jaaa Sissi, det tycker jag verkligen:) Vi kanske skulle ta oss en liten dejt nästa vecka? I Gallerian har dom ju ett fik som funkar bra när dom är så små som våra, eller tänkte du ha Jackie med dig?? Mitt nummer är 0739-802880, vi kan väl höras nästa vecka och boka nåt? Kram:)

2008-10-10 @ 18:41:14
URL: http://artepa.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej hopp! Kikar in:) Ha en trevlig Fredag!

2008-10-10 @ 18:46:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback