Höstlov!

Joanna har höstlov och det är verkligen jätteskönt att slippa stressen på morgonen. Visserligen är det väl ingen i den här familjen som sover särskilt länge, men det är ändå skönt att slippa stressa iväg nånstans:)

Idag har jag och Joanna bakat "Törnrosor" ur "pinsessans kokbok". De blev väldigt söta, både bokstavligt och bildligt:)

Fina va?:)

Sen städade vi och fixade lite i hennes rum också, och det blev så fint och mysigt:)



I morgon och på torsdag ska Joannas kompis Mira vara hos oss och vi ska hitta på nåt kul nu när det är höstlov!
Det lutar åt Sydpoolen och bada i morgon och skridskor i ishallen i Mälarhöjden i morgon!

Nu måste jag ta Lucas, han verkar hungrig!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa (Asala)

Vilket fint och mysigt rum Joanna har:)

Postat av: Hannah

Vilket fantastiskt gulligt rum Joanna! Jag drömmer mig tillbaks när jag själv var liten och hade en rosa mysigt rum....

Kram

2008-10-29 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback