Att sova i 30-minuterspass samt vaccination

Att sova i 30-minuterspass är ju verkligen inte att rekommendera. I natt har det varit nåt knas för Lucas har vaknat med 30-40 minuters mellanrum i stort sett hela natten mellan 24,00 till 06,00. Han har inte velat äta utan bara bökat runt och pustat och frustat. Han låter ju typ som vargen när han pustar och frustar på de tre små grisarnas hjur. Bra liknelse va?:)

Han har varit lite småhängig, och hade lite feber härom dagen så det kanske beror på det?
Han vill inte ligga i sin egen säng heller utan ska ligga nära nära mig i sängen. Mysigt iofs, men jobbigt när han sparkar loss:)

Idag är det dags för första sprutan. STACKARS Lucas, han vet inte vad som väntar om några timmar:(
Men det är inte så mycket att göra, det är viktigt att vaccineras!

Jag fattar faktiskt inte att det är så många som väljer att inte vaccinera! Här har vi förmånen att vaccineras mot sjukdomar som massor av barn DÖR av i andra länder (ja barn kan ju dö av sjukdomarna även här såklart, men iom att vi har ett så omfattande vaccinationsprogram så är det inte vanligt), och så väljer många att tacka NEJ?

En del tror ju att man kan få autism av vaccinet, men det finns ju faktiskt inga vetenskapliga belägg för det. Sambandet är mer troligt det att autism tenderar att dyka upp vid ungefär samma tidpunkt som man tar den sprutan och så drar man då slutsatsen att det skulle kunna vara vaccinet som skapat autismen.

Jag har kollat runt ordentligt och gjort reserch i frågan hos olika läkare samt på internet och utifrån olika vetenskapliga belägg så känner jag att jag absolut vill att mina barn ska vaccineras.

Jag hoppas att så många som möjligt väljer det så att vi hjälps åt att stoppa spridningen av sjukdomar som faktiskt DÖDAR barn. Här handlar det om lite solidaritet!

Ha det bra idag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej, jag har mailat din jobbmail om lördag... :) kram på dig

2008-10-23 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback