Vilka fina barn jag har va??

Här är det finaste jag har och tänk att jag om bara några veckor kommer att ha berikats med ytterligare ett älskat barn:)

    

Joanna är lite trött idag och det är inte så konstigt.. I natt sov hon hos Livia och tydligen hade dom inte somnat försn 00.00 i natt och sen gick dom upp 04.00. Helt sjukt.
Nu kom hon precis hem från ridskolan och ligger och softar med mig på sängen.

Victor är en solstråle just nu vilket är jätteskönt, han har nämligen varit lite "jobbig" och gnällig sista tiden, förmodligen har han haft nån tand på g, för han har gnällt och dregglat konstant, och han brukar inte dreggla.. Till och med på dagis sa hans fröken Emma att "han är tillbaka!!":)

Han går runt och frågar "mamma, vå e klockan??" hela dagarna. Jag tror inte han vet vad han frågar direkt, han har väl bara registrerat att det är en fras som återkommer relativt ofta:)

Han gillar också att fråga vad alla gör; "mamma, vå göj du?"

Annars går han mest runt och sjunger "Lilla bocken bruse" med värsta falsettrösten. Det är sjukt sött när han klämmer i från tårna "lilla bocken bjuuuuse, tampa övej tollenbjon"

Dessutom har han lärt sig att räkna till 13 så det gör han ofta nu:) Han är så duktig!!!

Stefan och Victor är och handlar mat, det blir tacos ikväll och tro det eller ej men det _var_faktiskt rätt länge sen nu:)
Har jag riktig tur kommer dom ihåg att åka till apoteket och tjacka gaviscon till mig, halsbrännan is killing me!!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback