Ultraljud på Tittutkliniken!

Idag har vi varit och kollat på brorsan och han var ju bara såååå söt!! Han är nu i vecka 34 och ska ju bara ligga och växa till sig helt enkelt!

Det är otroligt hur mycket man kan se, man kunde tom se att testiklarna hade vandrat ner och låg där dom skulle:)
Både jag och Stefan tycker att han ser ut att vara väldigt lik Victor, han har samma tydliga amorbåge på överläppen och samma näsvingar:)

Min lilla pojke, nu längtar jag verkligen efter honom!

Vi var på tittutkliniken och gjorde ultraljuden, och jag rekommenderar verkligen alla att göra det! Det var en otroligt häftig upplevelse, något helt annat än rutin-UL:et som man gör runt v 18 eller va det nu är...
www.tittutkliniken.se

Här får ni en liten förhandskik på min lilla bebis som ska vara färdig om sisådär 1,5 månad:)

image352

Kommentarer
Postat av: sissi

visst var det häftigt med 3d! klart värt varenda öre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback