Moln=shopping

Idag vaknade vi till strålande sol och vindstilla, det såg verklgien lovande ut när jag tittade ut från fönstret!!
image320

image321

Så jag började bädda snabbt som f-n och dammsög och torkade ur slasken och diskbänken med såpa och torkade av listen bakom skohyllan och massa annat som tydligen inte kunde vänta.. Sen duschade jag och klädde på mig sommarkläder= kjol och linne.
Jag tog med mig en filt, tidning och kaffe och gick ut i solen.Solen var kvar säkert i en hel kvart eller nåt sånt. Kul!

Så går det när man inte passar på. Varför skjuta upp det man kan göra direkt? Jag borde ju helt klart börjat med solningen och tagit städandet sen, det är ju helt uppenbart. Vi bor ju i Sverige liksom..

Okej, men det hade ju det goda med sig att jag och Camilla bestämde oss för att dra till Skäris för att shoppa. Camilla har tydligen nåt slags medelhavstema hemma hos sig och ska bara laga medelhavsmat (här inkluderas tydligen nordafrikansk mat och lite allt möjligt..) och behövde därför köpa blåa skålar. Okej.

Det slutade med att vi köpte massor av fina kläder till Joanna och Livia och faktiskt så hittade Camilla sina skålar och dom var riktigt fina:)

Nu har vi kommit hem och vi ska strax käka ute på gården med Jonas, camilla, Jenny och alla ungar. Det blir trevligt!
Steve står och lagar mat, idag blir det några slags köttfärsbiffar med mkt vitlök, klytpotatis och fetaoströra. Det blir gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback