Medelhavsmiddag ala Camilla

Idag skulle vi ha åkt hem till AK och gusse i Huddinge på middag, men jag hade så mkt sammandragningar så jag pallade helt enkelt inte. Stefan tog ungarna och åkte ändå och jag gick och la mig i sovrummet med fläkten på och halvsomnade.

Efter ett tag så förbarmade sig Camilla över den gravida kvinnan och frågade om jag ville käka middag med dem så det gjorde jag. Camilla hade nåt grekiskt tema och hade gjort några slags köttfärsbiffar med massa timjan i och en sås med feta och oregano i som var supergod.

Det var jag, Ca´milla, Jonasoch Richard så samtalsämnena och åsikterna avlöste varandra i sna´bb takt och vi hann avhandla allt möjligt, tex om man bör ha möjlighet att betygsätta sin läkare, att Canada och Sverige är sålika samhällen men att Canada kommit så mkt längre än Sverige vad gäller segregeringen, förlossningar, vikten av kontakter i alla möjliga sammanhang, GI-mat, att man blir coolare som förälder ju fler barn man skaffar, m.m,m.m

Det var trevligt men jag var jättetrött! Vid 22-tiden kom Stefan hem med Victor sovandes i famnen så då följde jag med in och la mig här på sängen och surfade lite ist. Joanna bestämde sig för att sova kvar borta i Huddinge.
Jag saknar henne, jag vill liksom ha henne hemma min lilla snutta!!

Här är den goda maten som Camilla hade lagat:
image350


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback