Gomorron!

Ny dag, fortsatt ont i halsen. Jag börjar tröttna rejält! Det värsta är ju tungan som är helt full av blåsor och helt uppsvullen så jag har svårt att prata. Tydligen har jag dessutom bara ett virus så jag kan inte få penecillin utan ska bara vänta på att det går öööööver. Men GÖR DET DÅ! Bihålorna gick ju inte heller att göra något åt:(

Men men, positivt är ju att det trots allt känns bättre idag än det har gjort i helgen, det är ju bra!

Det trista är att Joanna har fått värsta förkylningen under helgen när hon var bortrest, så hon bara snorar och nyser varannn minut typ Stackars, hoppas att inte hon ska få sånna här blåsor i halsen och tungan!!Positivt med det är ju förstås att jag får ha henne hemma hos mig så kanske dagen går lite fortare.

Nu längtar jag till jobbet, jag vill skratta med Evis, Nanna och Hannah och alla dom andra!!!!


Frid och kärlek!


Kommentarer
Postat av: Evis

Saknar dig här! Jag börjar undra hur jag ska klara mig när du går på mammaledighet. Nanna sviker mig ju också.....snyft. Tur att jag har min Hannis kvar ;) Puss på er alla!

2008-05-19 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback