En gammal vän

Jag har precis fått kontakt med en gammal vän. En sån där kompis som man har så många minnen med. Jag kommer på mer och mer ju mer jag tänker på henne och allt vi gjort. Varför tappade vi egentligen kontakten? Jag vet inte riktigt, jag kommer faktiskt inte ihåg.

Iaf så har vi fått kontakt på ett sånt 2000-talssätt som facebook:)

Vi skriver långa inlägg till varandra om vad som hänt i våra liv och vi påminner varandra om gamla låtar som man glömt bort men som betöd så mycket då:)

Shit vad mycket kul och galet vi har gjort:) Som när vi liftade i varsin lastbil till Gbg för att gå på Madonna (tror jag), men på vägen så började J bråka med sin chaufför så vi blev avkastade mitt på nån jävla väg nånstans utanför Gbg och fick lifta sista biten..

Vad dom bråkade om? Att J ansåg att man bara inte KUNDE tycka att Guns n roses var BRA. Fast det är dom ju;)

Eller när vi råkade tömma hela bransläckaren i vår villa..
När din halvelaka hund anföll mig bara för att jag skulle ringa- jag är fortfarande säker på att du bussade hunden på mig;)
Våra resor med AIK-klacken.. "vi e Black Army, vi heter faktiskt så, och börjar ni kaxa så FAN ska ni få..":)

Alltså det finns så många roliga minnen och jag är jätteglad att vi fått kontakt igen, och det är extra kul att vi kommer att vara föräldralediga samtidigt även om du ligger några månader efter mig:)

Här är en av favvolåtarna på den tiden:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback