Älskar fredagar!

Idag har jag varit ledig. Gick upp vid 7 och hjälpte familjen att komma iväg i tid till sitt sen gick jag och la mig igen. Värsta lyxen! Sov nån timme och låg sen och kollade på tv.

Vid 12 blev det nudeldags och efter det har jag _skurat_ köksbänk, spis, diskho, köksbord m.m samt såklart badrummen och så har jag dammsugit så nu luktar det grymt rent och gott i lägenheten.Fredagar är underbara:)

Här kommer ett tips: när man ska dammsuga så börjar man med att hälla ut lite tvättmedel och dammsuga upp då slipper man äcklig dammsugarluft och man slipper köpa dyra speciella luktgrejer till dammsugaren som jag gjorde förrut.

Nu måste jag dra, ska hämta Victor på dagis och där ska vi möta August och hans mamma Anneli och så ska vi hitta på något. Egentligen skulle vi gå hem till dom fast det är ju så fins väder så man är kanske hellre ute? Killarna skulle säkert bli nöjda om vi stack och åkte lite tunnelbana eller buss,men hur kul är det??:)

Får seeee vad det blir:)

Hoppas att ni mår bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback