Kär i Linus Wahlgren

I natt drömde jag att jag var kär i Linus Wahlgren. Alltså jättekär.

Drömmen var dessutom i nutid, men att jag inte bara hade två barn utan dessutom väntade mitt tredje verkade inte bekymra Linus det minsta, han verkade tycka att det var en bra idé att vi skulle vara tillsammans ändå. Heder åt honom:) Jag var tom på familjemiddag hos hela familjen Wahlgren och jag tyckte att det var jättekul att träffa han Joachim Lennholm som Pernilla är tillsammans med.
Fast det var rätt äckligt när Linus skulle kyssa mig för då fick jag _massor_ av spott i munnen. Det var inte hans bästa om man säger så.

Mitt stora problem var ju hur jag skulle förklara för Stefan att jag istället skulle vara tillsammans med Linus Wahlgren, men det verkade konstigt nog inte spela någon större roll för Stefan.

Sen drömde jag hemskt nog att en släkting till mig var död och jag och Linus stod på balkongen till vår villa och tittade ut och vinkade till begravningståget som gick förbi där utanför. Då stor min mamma plötsligt på balkongen och frågade varför jag stod där och vinkade. Jag förklarade att det ju var för att XX var död. Då sa hon "jaha, jag trodde inte att du brydde dig om sånt". Okeeeej, vad menade hon med det??

Sen gick det snabbt utför, från att vi hörts varje dag så slutade Linus Wahlgren att höra av sig och jag förstod inte varför.
Sen blev jag väckt och fick alltså aldrig något svar på den frågan.

Varför just Linus Wahlgren?

Kommentarer
Postat av: sissi

hehe! ja.. snyggare killar man man väl få drömma om. dessutom om han var äcklig att kyssa så.. drömmar är bra lustiga ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback