Så fina människor omkring mig!

Jag har så fina människor omkring mig!!!

Utöver
Hannah som skickade skivan med bilder idag så har jag fler fantastiska människor omkring mig som peppar och hjälper till på olika sätt!

Idag när jag som vanligt kollade in på Nannas blogg så hade hon skrivit ett inlägg till/om mig. Hon längtar tydligen efter att vi ska dricka vin tillsammans- och det längtar jag också efter:) Kolla in hennes blogg här om ni vill http://www.nannaas.blogspot.com/

Nanna är galen så hennes blogg är rätt kul att kika in på:)

Min granne Ebba kom förbi och meddelade att de stack på semester nu och inte skulle hinna vara kvar hemma tills bebisen kommer- med sig hade hon en flaska skumpa som hon tyckte att vi skulle skåla i när vi kom hem från bb.

Min andra granne Camilla har varit en ängel och tagit med barnen till både Fjärilshuset och Grönan så att jag har kunnat vila på dagarna nu  när det är sommarlov för barnen. GULD värt!

Bettan stack tidigare för jobbet för att skjutsa mig till IKEA så att vi kunde fika där och samtidigt göra lite nytta- jag orkar ju inte hur många saker som helst på en dag;)

Matilda kommer och leker med Victor så han får rasa av sig all energi som ryms i en 2-årig kropp:)

Ytterligare massa andra, typ Ullis, Helena, Junhav, Becka ringer/sms:ar och kollar hur det går, önskar lycka till och peppar på sitt vis.

JAG TYCKER SÅ MYCKET OM ER ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback