Men alltså NU blev jag glad!!

Uttråkad som f-n och trött efter våffelkaos med tre ungar varav en har öroninflammation så gick jag ut för att kolla posten, och då hade jag fått ett PAKET i brevlådan.

Jag hade ju inte beställt något?

Ett liiiiiitet tag funderade jag på den eventuella bombrisken (på riktigt) men kom fram till att det nog inte föreligger någon sådan.

Jag öppnade paketet och får fram en cd-skiva samt ett brev där följande stod:

Hej min vän!

Jag hoppas du mår bra! Här kommer en skiva med lite bilder. Det ligger nog en del dubletter, men det gör nog inget:)
Du får gärna höra av dig när du orkar ses efter födselm.

Tänker på dig.
STOR KRAM Hannah

Hannah är ju min kära vän och kellega och hon har alltså satt ihop en skiva med massor av bilder från alla våra roliga jobbevents under åren 2002-2008. Förstååååår ni vad snällt att hon suttit och gjort detta till mig?? Jag blev verkligen jätteglad och har nu suttit här och bläddrat igenom alla bilderna och både skrattat och nästan fällt en liten tår ibland till alla underbara roliga minnen som kastades på mig:)
Jag har verkligen älskat att jobba på Nicator, ffa för alla superduperunderbara roliga kolleger.

Tack snälla snälla Hannah, du är ju helt fantastisk, jag blev verkligen jätteglad!!
Klart vi ska både höras och ses snart och jag ser verkligen fram mot en Strawberry Daiquiri med dig och Evis vad det lider:)

Här är en bild på Hannah mig och Evis när vi "sjunger" lite karaoke hemma hos mig:)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, vad kul att du blev glad. Då fick du ngt att göra en liten stund i alla fall. Du har väl iofs att göra ändå med barn och fejande hemma, du verkar städa en hel del alltså... ;)



Saknar dig. Puss & kram

2008-06-30 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback