Vaknar upp och är fortfarande gravid.

Alltså iofs, vad hade jag väntat mig? Att den skulle födas medan jag sov och att jag liksom inte riktigt skulle märka det? Det vore ju onekligen en utopi..

Iaf, för några nätter sedan så drömde jag att jag var i tvättstugan. Som vanligt så var det massor av grannar där. I drömmen så låg fostret i ett ägg precis som fågelungar gör. Plötsligt så hade jag mitt ägg, som var rätt stort, i handen och man såg att det hade börjar spricka lite så att det kanske var dags. Då kom Joannas kompis Leas pappa Niklas fram till mig och sa att vi måste torktumla ägget och sedan stoppa tillbaka det eftersom det inte riktigt var klart.

Det var så mycket sprickor i ägget att man kunde titta in på bebisen och han låg där och var så söt, det skumma var bara att på ena foten hade han en stickad blå sko, eller typ som en toffla.

Det är nog bäst att jag får ut den här bebisen snart:)

Igår hade jag fått meddelande på facebook från Helena på jobbet och hon frågade om "bebisen möjligtvis hade hittat/tittat ut ännu":) Det var ju lite kul, för då kom jag på att bebisen kanske faktiskt inte _hittar_ ut helt enkelt:) Och hur gör man för att visa den?? Det här kan dröja känner jag:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, vi är så spända nu, när kommer han? Vi längtar efter ett litet sms från dig där det står att ni är på BB och att "ägget" nu är klart. ;)



puss på dig

2008-07-03 @ 08:56:53
Postat av: Nanna

Jaa ! Hoppas han hittar ut snart!! Jag längtar!!! =)

Postat av: Petra

Haha, Hannapanna och Nanna, ni är så söta, mina främsta supportrar tror jag:)Alltså, jag börjar känna att ägget är klart, men bara lite seeeeeeegt. Nu ska jag sticka och bada med Joanna iaf, man får passa på så länge det går:)



Puss på er fina tjejer!!!!

2008-07-03 @ 10:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback