Hur var det förra gången?

Jag kom på att jag kunde kolla i arkivet på http://www.alltforforaldrar.com/ för att se vad jag skrev i forumet dagarna innan Victor kom, man inbillar ju sig att man hade en massa tecken de andra gångerna och att det bara är nu som det är precis som om det inte skulle vara ngn bebis på g de närmsta veckorna:)

Så här skrev jag 2006-02-01, dvs 3 dagar innan det satte igång på kvällen:)

"Även fast mår hyfsat bra och kan tänka mig att vara gravid ett litet tag till lr åtminstone tills joannas vattkoppor gett med sig så vill jag ju hitta några tecken!!! Kan det inte slemproppa iaf liiiiite:) Eller läcka lite vatten, eller småblöda lite grann? Bara nånting som talar om att det faktiskt ska komma en bebis!!:)

Lite börjar det ju kännas som om det var en luring, och att det nog faktiskt inte blir nån bebis. Eller att jag missuppfattat allt och att det var en _aprilbebis_ som jag väntar!! Så kanske det är??

Fast samtidigt så veeeet jag ju att det kan sätta igång precis när som helst, och jag veeeet ju att jag inte hade massa tecken förra gången heller innan det plötsligt satte igång, och jag haaaaar ju varit inställd på att plussa eftersom jag körde på 12 dagar sist..

Men ändå, give me a sign!!!

Men jag är grymt glad att jag mår bra iaf, det hade ju varit värre om man hade haft foglossningar och bäckenuppluckringar och annat jobbigt tråkigt!!

I övrigt har jag en lugn och skön dag.
\"Vattkoppedottern\" har lånats ut till en \"vattkoppedagiskompis\" och ska vara där och leka ett par timmar.
Härligt för henne att få leka lite med en kompis och superskönt för mig att få ta det lite lugnt!

Så planen för den närmsta timmen är att lägga mig på sängen och äta glass och läsa klart min bok \"underbar och älskad av alla\" av Martina Haag, den är rätt kul:)

Kram Petra"



Lite kul att läsa, det känns skönt att veta att jag inte hade några tecken förra gången heller men att det ändå blev bebis:)
Nu ska jag hålla fast vid den tanken!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback