Parmaskinka och brie:)

När vi kom hem från BB så firade hela familjen att Lucas har kommit till oss:)

Alla fick beställa vad dom ville ha, vissas önskemål var väldigt enkla och andra var totalt givna;)
Ungarna ville ha pannkakor och jag ville ha Parma, Salami, Brie, Halloumi, Oliver och Melon. Vi skålade såklart i lite skumpa och champis:)



Sen måste jag ju bara bjuda på den här bilden;) Så klockren- så kommer mitt liv som trebarnsmamma att bli, jag hinner ju inte ens se till att ta på mig kläderna ordentligt. Varsågoda- tit flash!;)


Skyl dig kvinna!;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Ha ha helt klockren bild, ja jag lovar dig att så är det. Ja jag vet ju jag är ju oxå tre barns mamma.

Ha det så bra !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback