Det börjar faktiskt kännas lite deppigt nu!!

Idag går jag ju på +6 dagar och jag har inga tecken alls på att det ska starta. Jag har tom _färre_ tecken än innan, jag har inte alls lika mkt sammandragningar och onda värkar som förra veckan och inga andra tecken heller.

Ju längre jag väntar desto oroligare blir jag och börjar inbilla mig att det är allt möjligt fel med bebisen. Jag HAR förberett mig på att gå över bf och har varit cool med det, men nån gång känner jag ju att det måste börja. Dessutom VILL jag verkligen inte missa min plats på BB Sthlm.


Barnmorskan ringde iaf SöS igår och kollade om jag kunde får göra igångsättningen där istället för på Huddinge som jag ju hör till, och det skulle gå bra om det nu skulle bli aktuellt. Dom skrev in nåt i min journal om det. Jag VILL inte föda på Huddinge igen.


Nu har jag till den 9/6 på mig innan jag måste ringa SöS för att boka tid för kontroll och ev igångsättning och fram till den 13/6 för att få föda på BB Sthlm.


Snälla, kan ni inte hålla tummarna?? Jag är ju egentligen väldigt förlossningsrädd efter min första förlossning på Huddinge, och det som hjälpt mig är att min 2:a förlossning på BB Sthlm var så fantastisk. Jag VÅGAR inte föda nån annanstans nu:( Fast det är klart, jag vet ju att det kommer att gå om jag måste, men jag VILL inte:(


Tack för att jag fick gnälla av mig och rensa mig på negativ energi, nu ska jag försöka tänka positiva tankar!!


Kommentarer
Postat av: Busmamman

Klart att jag håller tummarna att bebbe kommer innan den 13:e så att du får komma till BB Sthlm!



Det bara måste han... så max 4 dar har han på sig att komma ut nu. Jag bestämmer att han kommer på fredag, den 11:e, för 11 är mitt lyckotal. Kanske det hjälper om jag paxar det datumet för dig och bebbe?! ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback