dagsfärsk bild på tjockismagen i v 40+2:)

Här har vi mig totally höggravid:) Idag är vi på +2! Men det är ingen panik, det känns okej! Visst är jag trött, men jag sov en timme på förmiddagen och efter det så städade jag lägenheten och sedan har jag bara suttit i solen och läst en tidning. Jätteskönt och inte jättejobbigt:)

Nu ska jag ta mig bort till parken och sammanstråla med Anneli och hennes lille August som också är Victors bästa kompis. Victor och Stefan är såklart också där! August har också fått en cykel idag så han och Victor ska köra parken runt-racet:)

Iaf, här har ni Barbamamma- lägg även märke till att magen har en helt annan färgton än resten av kroppen-jag har visst glömt att visa den solen:) Fast det känns lite snett att ligga i solen och steka magen när det ligger en liten bebis där i, det sägs ju att man sett att bebisar försöker hålla för ögonen i magen när de utsätts för starkt solljus.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas ni har bättre väder än vi här i Kristineberg eller att du inte hann iväg innan skuren som är helt galen kom!!! :)

kram kram

2008-07-01 @ 16:30:08
Postat av: Petra

Du, jag hann preciiiiis komma fram till parken lastad med handduk så att Victor skulle kunna bada lite och en massa leksaksbilar- så bröt regnkaoset lös:) Heeeelt sjukt, vi fick springa hem!! Och du- har du sett en flodhäst springa?? Ja, du kan ju tänka dig;)

2008-07-01 @ 16:44:58
Postat av: Big_belly

Oj va tjusig mage du har nu :)

Snart kommer nog din bebis :)

Postat av: Petra

Hej Linda, tack vad snäll du är! Ja snart kommer den nog:) Men igår kväll så kom jag på mig själv att tänka "HOPPAS att det inte sätter igång i natt, för jag PALLAR bara inte":) Jag kände att jag var alldeles för trött för att föda barn:)



Drömmen skulle ju vara att man fick sova en bra natt, gå upp och äta frulle och SEN sätter det igång:) Då är man utsövd och har fått näring:)



Jaaaa du, nu har vi nog snart våra bebisar, tänk vad vi har väntat:)

Kram på dig!

2008-07-02 @ 10:05:16
Postat av: Nanna

"Och du- har du sett en flodhäst springa?? Ja, du kan ju tänka dig;)"





HAHAHAHA. Jag skrattar fortfarande!!!

Sötnos!! :)

2008-07-03 @ 09:07:04
URL: http://nannaas.blogspot.com
Postat av: Hannah

HA HA HA, jag asgarvar oxå! :)

2008-07-08 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback