Snart är det dags för kick off!!!

Snart bär det av till Sälen med jobbet och det ska bli så kul:)

Ha töntig röd SVEA-mössa och åka lite livsfarlig lift med Goran the man och sambo Evis..
image190

Glassa lite i skidbacken..givetvis utan skidor;)
image191

..leka lite i snön med sambo..
image192

...vara sjukt sliten och knappt fixa att vara med på konferensen dagen efter...
image193
 
Okej, kanske att jag inte kommer att vara så sjukt sliten då, jag kommer väl snarast att vara _minst_ sliten, men någon gång ska väl vara den första även för det:)

Det ska iaf bli kul att åka iväg, och jag ska heltklart åka pulka:) Fast frågan är vad jag ska ha för termobraller där bebismagen får plats, jag kommer ju knappast tjacka "mamma-termobraller":)

Jag längtar efter hotellfrulle!!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Så himla dålig tajming på dig!
Du kunde inte blivit gravid EFTER kick offen ?

Postat av: Petra

Men eller hur!? Jag veeeet!

2008-01-23 @ 14:25:42
Postat av: Evis

Gud va snygga vi va på den kickoffen, kanonbra bilder faktiskt!

2008-02-16 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback