Nu har jag tråkigt så nu snor jag

Nu har jag tråkigt så nu snor jag nån slags mobilgrej som Nanna på jobbet hade i sin blogg,  den kan ni föresten läsa, för hon är rätt skön, jag skrattar varje dag åt henne:) Dessutom är hon snäll och förser mig med mandariner innan de tar slut och på torsdagar är hon min ärtsoppekompis. Dessutom är hon min barndomskompis Sannas lillasyster:) Nu har jag skrivit dessutom många gånger ser jag, menjag orkar inte tänka ut ett nytt ord så det får vara så:)  http://www.nannaas.blogspot.com/

Iaf, here goes;

Plocka fram din mobil och fyll i namnen (enligt nummerföljden) på de som står i din kontaktlista. Svara sedan på frågorna nedan..

17- Anne C
40-Evis
37-Erica Ö
36-Elin
48-Helena A
35-Eddie
24-BVC-sköterskan
66-Julia
72-Lina W
54-Jenny L
21-Beckie

Har du pussat nummer 72? Nope
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? Vi är grannar och inte så privatamed varandra:) Men det måste vara när vi var mammalediga samtidig´t, skönt att ha ngn att fika med!
När ska du träffa nummer 48? Så fort som det bara går hoppas jagför hon är min älskling!!!
Är nummer 54 söt? Hon är kanonsöt:)
Vad var ditt första intryck av nummer 35? En typisk "vänner-typ":)
Hur träffade du nummer 17? Vi jobbar tilsammans och gilar att parta tillsammans när jag inte är gravid och ammar förstås:)
Gillar du nummer 21? Men såklaaart, det är ju syrran!
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Nej
När såg du nummer 72 sist? igår
Har du varit i nummer 66 hus? Inte där hon bor nu tror jag!
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Ingen aning men gissar när Victor blir typ 3 år
Är du nära vän med nummer 37? Nej
Har du gått på bio med nummer 40? Nej faktiskt inte! Men mycket annat:)
Skulle du kunna gå ut med nummer 54? Ja verkligen
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? Livet i allmänhet och barnen. Typ vardagen.
Känner du nummer 48? Ja, en av mina bästa vänner!!!
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Absolut
Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? Dom känner inte varandra
Hur länge har du känt nummer 35? typ 9 år kanske?
Har nummer 17 ett förhållande? Japp!


Utvärdering då... Var det här kul? Nja, inte särskilt, mest jobbigt faktiskt eftersom jag måste scrolla upp och ner hela tiden:) Men jag fick tiden att gå och nu är det duschtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback