Bra dag idag!

Idag vaknade hela "familjen morgonpigg" lika tidigt som vanligt, och vid 7 .15 hade alla ätit frukost. Vid det laget hade Victor förstås varit vaken i två timmar redan:)

Ungarna satt och kollade på barnprogram och jag och Stefan söndagssoftade i sängen och diskuterade namn till bebisen och annat intressant:) Det är spännande och lika kul att prata om hur vi tror att bebisen ska bli, vilken slags personlighet den kommer att få och sånt där:)

Vid 9 somnade jag om och sov ett par timmar- fan, jag bara älskar söndagmornar:)

När jag vaknade igen så var det strålade sol ute så vi klädde på oss massa kläder och mötte upp Camilla och Livia ute på gården, sen gick vi ner till Eolshälls 4H-gård och tittade på djur och fikade. Jag och Camilla lyckades sno åt oss de sista semlorna i fiket så vi var rätt nöjda:)

Joanna fick en ridtur i skogen och Livia blev helt kär i en söt katt som vi tog oss friheten att döpa till Morris.
Victor tyckte det var jättekul och försökte mata katten med sin mer, han tyckte att katten skulle dricka med sugrör.

Sen var vi nere vid vattnet och matade fåglarna och efter ca tre timmar gav vi upp och stack hem.

Även fast solen sken så var det rätt kallt ute, så det var riktigt sjysst att komma hem. Stefan tände en brasa i    kakelugnen och sen lagade han en fiskgryta med aioli och vitlöksbaguetter till, det var jättegott!

Nu har Victor badat, Joanna kollar på tv, och jag ska precis läsa saga för Victor. Sen ska stefan lägga honom och jag och joanna ska kolla på Singing bee- vår favvo:)

Idag har varit en härlig dag- den perfekta söndagen!
Hoppas att ni har haft en lika bra dag:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig söndag ni verkar ha haft! Fiskgryta med aioli låter supersmarrigt, har du lust att dela med dig av receptet? Kram

2008-01-28 @ 19:29:37
Postat av: Nanna

kajaj9fnhw lololo??
heihdu!! :)

Kram

Postat av: Petra

Nanna- alla hästar är verkligen inte hemma och hissen går inte ända upp, alla kossor finns inte i hagen.. You name it;)Ses i morgon:)

2008-01-29 @ 16:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback