Vit kick off

Kick offen i Sälen var precis så vit som man kunde förvänta sig! Det var massor av snö och inte en droppe alkohol:)
Jag hade verkligen jättekul, tom över förväntan kul! ag och Carro delade rum och det var jätteroligt att lära känna henne bättre! Jag har inte snackat med henne så mycket förrut, men jag gillar henne jättemycket! Både snäll smart och rolig och det är ju en vinnande kombination:)

Påkvällen kom en trubadur till vårt "hotel" (väldigt snäll definition av stället vi bodde på) och vi hade musiktävling. Det var jättekul tyckte jag som ju är lite torsk på sånt där:) Maten var lite rolig, det var typ en helkyckling ala belgien blue per person med en stor potatiskaka och chokladsås till, men hey- dom var hog inte så vana vid att laga mat till så många samtidigt.

Carro och jag kände oss som värsta partybrudarna när vi trippade hem för att sova vid 23.15,men va fan det är ju en dag i morgon också och det var ju dags att tänka på refrängen;)

Nästa dag hade vi lite konferens och sen stack vi och bowlade. Det var kul och jag var helt grym! Totalt oslagbar! För det handlade väl om att slå flest rännor??? Jag körde iaf tre omgångar på raken utan att få ett enda poäng och det måste ju ändå vara en prestation i sig..

Vi åkte hundsläde också och det var..annorlunda. Hundarna var magsjuka. På riktigt alltså.Dom spydde överallt omkring oss och det fullkomligt sprutade diarré. Grymt äckligt och vi var omringade av en stank som verkligen lukade infekterat. Det kändes sådär att sitta i släden bakom hundarna som tom sket medan dom sprang. Man väntade ju bara på att diarrén skulle flyga i ansiktet på oss. Halvmysigt.
Innan vi fick reda på att hundarna verkligen var magsjuka så trodde Carro att dom sket så mycket för att dom var så taggade på att sticka i väg att springa. Ungefär som om domled av stressmage. Lite gulligt tycker jag:)

Solen sken och snön var gnistrande vit. Vi stannade efter ett tags åkande och åt luch. Det var härligt!
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback