Så jävla bra!

Lasse Lindh alltså! Lyssnade massor på Svenska hjärtan när jag väntade Victor och den är sjukt bra! Men så är jag ju värsta suckern på svenska texter när de är som bäst;)
Lyssna här Visst blir man glad och liksom längtar efter sommaren??!:)

Ikväll är det melodifestival och Lasse ska vara med. Om det tror jag.. jaa.. säkert en bra låt med fin text men förmodligen inget som vinner, men det ska bli kul att se! Vinner gör nog Carola och Andreas Johnson, de verkar ha en stark låt och jämförs ju tom med U2, vilket känns lite knäppt. Men det måste ju ses:)

Vi ska käka tacos med familjen först och sen kommer Jonas Camilla och Livia samt Jenny och Sonja över hit. Det blir kul och trevligt!

Jag är lite trött bara, men så får det va. Var hos BM igår och hon sa att mitt blodtryck hade gått ner till nån slags svimningsnivå och blodvärdet tappat allt värde typ, så förklaringen ligger väl där.
Sanna var snäll och tog tjejerna till stalletså jag kunde sova lite på dan, det var riktigt skönt. Tack!!

Nu ska jag ut på gården ett tag och leka med lilla Victor!

Puss!

Kommentarer
Postat av: farmor

allt verkar ju bra be din bättre hälft att han hör av sig

2008-02-19 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback