Alltså Winnerbäck-my god!!

9 augusti på Zinken. Vågar man hoppas på att bebis kommer i tid och att det kommer vara möjligt för mig att gå dit? Jag känner att jag längtar ihjäl mig efter att gå på Winnerbäck med Ullis!! Lite rött lite Ullis och lite Winnerbäck- allt annat känns överdrivet;) för att halvcitera Lasse alltså..:)

Stefan tror att det kommer att funka och jag hoppas att han har rätt!

Ett minne är när Ullis och jag
 satt på Calle P och tog en öl.
Plötsligt kom vi på att det var kalasturné så vi spontandrog dit för att kolla in Winnerbäck. Efter det hamnade vi på Olssons skor. Vi kom hem rätt sent och flera öl senare:)
Johan och Stefan var på landet och nästa morgon var det tänkt att vi skulle ta båten ut MED kräftorna som vi skulle ha på kräftskivan..

Ja det kom ju vi verkligen ihåg där på natten, så det slutade med att Ullis sov hos mig och glömde bort det där med packning så hon fick låna några trosor och joggingbrallor sen tog vi taxi till båten och stannade vid Mariahallen på vägen och köpte frusna kräftor som vi försökte tina på vägen till landet. Kul hade vi iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback