Godmorgon!

Godmorgon! Ikväll ska vi på middag hos Johan och Ullis. Matte, Sofia , Helena och hennes "nya" kille som vi andra inte har hunnit träffa ännu, ska också komma. Det blir jättekul att träffa alla samtidigt, det sker inte så ofta!

Kvällen till ära så har vi leasat ut så många barn som möjligt vilket innebär att bara Johans och Ullis lilla Hugo och vår lilla Lucas ska vara med. Det innebär 2 barn ist för 7 sammanlagt- vilket i princip är semester!!
Eftersom vi faktiskt nästan aldrig har barnvakt så ska det bli ite skönt att få sitta och prata och skratta i lugn och ro!! Det är sånt som man uppskattar:)

Dessvärre men helt väntat så vaknade Lucas och var förkyld i dag, hoppas hoppas hoppas att det inte blir värre, för jag VILL verkligen åka dit ikväll!!

Liiiite orolig är jag över hur Victor ska ta detta med barnvakt. När han var mindre så tyckte han inte om att ha barnvakt och sista året har vi inte haft barnvakt en enda kväll. Det är moster Matilda och morbror Jacke som ska passa dom och dessutom är Joanna hemma så _otrygg_ är han ju inte. Det får helt enkelt lov att det funka, för vi måste ju kunna göra något bara jag och Stefan (också Lucas förstås..) nångång??

Här kommer lite bilder, men tyvärr har jag inga nya bilder eftersom de råkade raderas från hd:n när vi la över dom på ett usb...

Ha en bra dag,

Johan, Joanna, Ullis och jag när vi firade midsommar i Lysekil för länge sen:)

En sen kväll på Ingmarsö...
Tomas, Stefan Johan och Matte:)

Matte, Joanna och Ullis på Ingmarsö. Gräset är väääälidgt grönt med tanke på att vi skulle äta _julbord_! Det var lucia och 11 grader varmt. Vi spelade kubb och satt och fikade i solen:) Snacka om vinter:)

Heleeeeeena mittbena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback