Jag ska ta ett snack med fröken Annika på dagis!!

Victor har ju fått en julklappskalender av farmor. Man ska ju öppna _ett_ paket varje morgon, men det vill inte Victor förstå:)

Nu har han även börjat gagga ihop sig med andra människor om detta! Så här lät vårt samtal i eftermiddags::

Victor- ja haj bejättat föj Anniki att ja haj ket hemma (jag har berättat för annika att jag har paket hemma)
Jag- jaha, vad kul, vad sa hon då??
Victor- hon sa de va bja (hon sa att det var bra, fri översättning:))
Victor-ja haj bejättat föj Anniki att ja fååååj inte öppna mina ket (jag har berättat för annika att jag inte får öppna mina paket)
Jag- ojdå, vad sa Annika då?
Victor- Att du e dum.

Okeeeej. Undrar om jag verkligen ska tro på det:) Jag får ta ett snack med Annika!;)


Annars har jag varit grym ikväll! Jag var ensam med alla barnen och jag lyckades med bedriften att ALLA tre ungarna sov när klockan var 20,40 och utan minsta gnäll på hela kvällen! WOOOOW!


Kommentarer
Postat av: Moster Beckii

Världens sötaste lilla gris!!!

2008-12-16 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback