Nu börjar en ny lattefas i mitt liv:)

Föräldraledighet= Lattetime! Man åker rätt ofta in till stan och fikar med andra mammor och pappor som är hemma med gullungar! Det blir ju ofta rätt dyra fikor eftersom jag gärna passar på att gå runt och shoppa lite också:)

Carro från jobbet fick en liten Clara den 10:e juni så vi var gravida rätt länge tillsammans. Carro är grym! Smart och rolig, I like her a lot! Fick mess från henne igår så nu ska vi fika med våra små huliganer nästa vecka. Det blir jättekul att träffa henne! Lotta från jobbet ska också följa med och presentera sin lilla Moa som föddes i början av maj- Moa är ju typ tonåring om man jämför med våra småglin, och i synnerhet då Lucas:) Det blir kul att träffa dem allihop!!

Sissi som jag fick kontakt med när jag väntade Victor fick en liten Alexia i maj så dem ska vi också fika med vilket är jättekul:)

Sen har jag ju hela Stockholmsgänget från
aff -tanken är att vi ska ses 1 gång i veckan.
Jag ska inte glömma grannarna heller, vi är ju ett helt gäng som fått tredje barnet nu under våren/sommaren!!

Sen tillkommer ju kompisar som är inne på sista svängen av föräldraledigheten- dem vill man ju hinna träffa innan de börjar jobba:)

Just det, snart kommer ju Annettes lilla bebis, faktiskt vilken dag som helst!! Spännande:) Annetteoch jag gick i samma föräldragrupp på bvc när jag fått Victor och vi hängde mkt då!

ja, vem som helst kan ju se att det lär bli många latte from nu......HUR ska jag kunna smala till mig &bli av med bebismagen är då min fråga? För latte måste jag ju dricka;)

Men jag är glad att jag har många att umgås med, det blir så mycket roligare då!

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag tror du glömde ngt väldigt viktigt...... oss då??? ;) När kommer du hit? Puss och kram, trevlig helg

2008-08-22 @ 16:45:34
Postat av: Petra

Åhhh du vet att jag vill träffa er mest i hela världen, men nu tänkte jag mest på dem som jag kan träffa på dagarna- dvs dem som inte jobbar:) Annars ligger du ju i topp, det vet du:)

2008-08-22 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback