Lucky Lucas var ju sjuk på riktigt.

Lucas är  superförkyld och hostar och nyser om vartannat.

Han ligger och snörvlar hela nätterna, men konstigt nog på sover han ändå bra- nästan bättre än i vanliga fall för samtidigt som förkylningen gjorde sitt intågande i Lucas liv så verkar magproblemen ha flyttat nån annanstans. Inga stånkanden eller stönanden på flera nätter! Skönt för lilla Lucky Lucas!

Stefan får köra loss med nässugen för jag fixar inte det:( Stackars Lucas skriker sitt argaste och fäktar med sina små armar och ben, men kan man inte snyta sig själv så är det tyvärr nässugen som gäller:( och det blir ju så mycket bättre när det är klart:)

Igår var det ju tänkt att jag skulle ha stuckit till jobbet och träffat mina darlingar som jag saknar så himla mycket, men det gick ju inte eftersom Lucas var dålig. I miss you tjejer!!!!!!!!

Iaf så är Lucas väldigt glad trots sin förkylning, det är skönt! Men det gör ont i mammahjärtat när han kämpar för att äta:(


Kommentarer
Postat av: Evis

Miss you toooooooooooo!!Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback